tönt, mes, konstig person

Oj, här går dagarna fort.. Det är redan mars och detta blir det första inlägget för mars, men fler ska komma!
Nu har det blivit ny vecka, tisdag är det idag och jag har lov. Det är rätt skönt!
Idag har jag inte gjort så mycket, men mer än vad jag brukar göra.. Städat jonathans hus eller endel av det iaf och sen hämtat hem bilen ;) så nu kan jag äntligen ut och köööra!
Så imorgon hoppas jag på att det finns annat att göra, kanske åker hem till mig och fixar lite i min stuga. Det känns att det behövs.
Jag flyttade in där förra sommaren när det va knackigt mellan mig och jonte, så jag har inte haft tid eller ork sen dess att fixa. Men nu, nu är det bra mellan oss. Eller, det har varit bra vääldigt länge nu men orken har inte funnits där ännu.
Så imorgon hoppas jag på att det ska gå bra, att min städ och fix känsla kommer fram smygandes! Den kommer inte ofta, men när den väl kommer. Då kan ingen stoppa mig!
Nu ska jag, daniel och jonathan spela lite spel!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback