try sleeping with a broken heart

Min natt har inte varit den bästa.. Kunde verkligen inte somna, så tven fick bli mitt sällskap i natt.
Det var verkligen tur att jag inte skulle till skolan idag, det hade jag verkligen inte pallat med! Somade runt 4, vaknade att Elvis skällde runt 7, vaknade när Jonathan skulle åka till jobbet. Som tur va att jag kunde somna om. Jag och Elvis låg och sov till halv 1 eller Elvis sov tills jag väckte honom. Då var det dags för en promenad!

Det va super skönt ute. Idag passade jag på att träna i skogsmiljö, han är inte så van med det.
Tror han mest har vart okopplad och fått sprungit runt, runt själv på en åker. Det verkar nästan som det. Han är inte koppelvan för 5 öre!
När jag kom hem från promenaden var jonathan hemma. Det är alltid lika kul när han kommer hem!
Så han och jag åkte direkt till mekonomen och fixade lite. Direkt åkte vi till Inter Sport, men där hade dom inget intresant. Så vidare till granngården, där fanns det en hel del som man kunde ta med sig hem.
Men med oss fick vi hundmat, tuggben och nya matskålar med ställning.


- den är otroligt bra för Elvis, han slipper böja sig ner hela tiden! plus att det rymmer mer i vattenskålen ;)

Jag är så grymt sugen på att hitta på något, så får se om min underbara pojkvän vill följa med eller ta hand om hunden.. Om jag känner honom rätt så sätter han sig här direkt efter jag har gått bort. För han har kommit in i en period, spelperiod!

Nu ska jag gosa med Elvis.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback