För hösten knappar in, det går väldigt fort

Dålig uppdatering här!
ska försöka och komma ihåg vad jag har gjort under dom här dagarna.

Onsdag, fick jag äntligen börja bygga på mitt projket! Jag och två vänner skulle egentligen varit hemma hos mig, men det va tyvärr för mycket snö. Så vi fick bygga något i skolan, det blev ett utedass!
Kanske inte det bästa bygget, men kul hade i iaf!
Efter skolan drog jag hem till jonathan, orkade inte göra något. Var helt slut! Åt middag och sen slockande i soffan. Vaknade upp lite senare, drog hem till min far och hämtade Elvis.

Torsdag, ännu en dag i skolan med projektet! Hann väl lite längre än i onsdags. Men inte ens nära till att det ska vara klart. Vi har bara tills på fredag på oss! Vi jobbade till halv 6, skolan stängde 5. Vi flörtade till oss vertygen och jobba över. Elvis fick även vara med i några timmar, han va inte lika glad för det. Det var ju tråkigt att kolla på när vi byggde och inte han fick uppmärksamheten.
Senare på kvällen blev det mys i soffan med jonathan och elvis. Träffade även johanna.

Fredag, dagen började bra! Kom till skolan, vi alla tre var peppade till att göra klart projektet. Jag fick besked om att byta skor, hade inte arbetsskor på mig. Åkte hem till jonathan och bytte skor och va även ut med elvis en sväng. När jag hade parkerat min bil och kom till tältet vi bygger i kommer ena läraren och säger att vi måste plocka ihop, vi får inte vara kvar. Skyddsombudet hade ringt och sagt att eleverna måste utrymma lokalerna pga av taken var fulla med snö som kunde rasa in.
Då var det bara att plocka ihop och åka hem igen. Kom inte hem då. Det tog ungefär 3-4timmar pga olika skäl. Bilder kommer!
Det blev att jag fick assistera bogserings hjälp till en vän, det kändes som en evighet innan vi kom fram.
På kvällen var jag med johanna och några fler. Natten blev lång!

Lördag, vaknade sent. Jonathan va inte hemma, han var på jobb. Låg i sängen och mös med elvis halva dagen sen åkte jag och hämtade upp johanna så åkte vi hem till min mamma så jag fick lite mat i magen. Denna dag fyllde Daniel hela 19, så honom firade vi. Försökte iaf!
Natten blev också sen som i fredags!
Jag hade trevligt, träffade nya och gamla ansikten. Inget jag kanske kommer göra om, denna helg. Usch, det var den värsta och bästa på länge!

Söndag (idag), vaknade ännu senare idag. Elvis och jag låg och snarkade ikapp kändes det som. Ingen av oss orkade riktigt kliva ur sängen. Sen var jag så tvingad. Jonathan ringde och behövde starthjälp, men tyvärr startade inte bilen iaf. Jag är nöjd, det var inte någon av våra bilar!
Dagen har spenderas med johanna, gick en skön promenad med henne och elvis. Det är prat om att det ska bli en spelkväll, men jag vet inte riktigt?

Bjuder på bilder från veckan och helgen!









Såhär såg min helg ut i bilder!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback