Paniiiiiiik..

Fredagkväll och vad gör man?! Hunden livar som jag vet inte vad, han är för go han! Man får väl leva med det ett tag till, han är bara trots allt en valp (;
Jag har inte gjort så mycket idag. Lite dåligt och bra har hänt men tillslut blev det hur bra som hellst! I love it!
Ikväll blir det en lugn kväll, inge dricka för mig inte. Jag vet inte vad det är, men jag får dåligt samvete för att jag dricker nu när jag har körkort. Hoppas det går över! Men det är rätt skönt ändå att inte dricka, pengarna går ändå åt! Bensin är inte det billigaste här i världen.
Just nu sitter jag och laddar ner lite låtar som jag ska pumpa i bilen ikväll.
Måste ut och kolla läget, inte bara ligga hemma och dö!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback