Who says

Gårkvällen var inte riktigt på mina topplistor, det var segt kvällen i genom. När det kommer sånna här dagar är jag glad över att jag inte spenderade så mycket pengar på krogen. Jonathan kom och hämtade mig vid 00:20, hemgång och film tittande. Sent blev det ändå, jag lyckades inte somna direkt.
Vaknade sent idag, vilket inte var så oväntat. Men dagen i övrigt blev helt förstörd. Alla mina planeringar fick skjutas upp pga detta. Nya tag imorgon, för idag vill jag försöka göra så lite som möjligt!
, vad händer för roligt i helgen då?
Inget roligt, men det är som vanligt.. Den här förbannande snön förstör så jävla mycket! Usch, jag är så trött på snön. Vill flytta ifrån snön!

Ska kila ut i snöovädret nu!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback