In and out, up and down

Gick bra! Jag somnade tillslut och vaknade så grymt jävla tidigt! Jag är så less på det..
Det blir inte bättre av att jag inte kan sova något om nätterna, är uppe länge och knappt äter - det är inte bra!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag har knappt några tårar kvar att ge ut.
Funderar starkt på att göra som du, frysa ut mig och bara gå vidare. Åtminstonde försöka. Men jag vet till 100% att det inte kommer gå.

Stundvis kommer det gå. Men såfort jag kommer minnas dig så brister det igen. Jag är helt ovan med denna värld. Jag har haft dig vid min sida i nu över 2år, men sen en dag faller allt. Det tar flera år att bygga upp något, men det tar sekunder att förstöra. Nu ska jag försöka tänka på något annat, men som vad?

Idag hoppas jag på en bra och rolig dag. Nu ska jag åka och fixa lite saker.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback