In your dreams baby

Sådär ja, nu har det gått fleera dagar sen jag bloggade sist.. Inte bra! Menmen, det kommer sånna tillfällen det också.

Idag har jag varit med Elvis till vetrinären och gjort en undersökning och sen fick han vaccin. Så nu ska han äta antibiotika i 3 veckor och sen en en grej till som han ska få vid 3 tillfällen på 2veckors mellanrum.. Hoppas han blir bra nu!
Som vetrinären sa "du kanske har skaffat dig en problem hund?" - ja, vem vet? Men han ska fortfarande vara våran, iaf min! Jag älskar honom för den han är (:



Nog om hundsnacket.. Imorgon, då smäller det! :D Då blir det Lady gaga för heeeeeeeeela slanten!
Faa-an så kul det ska bli. Sen på lördag blir det att gå upp tidigt och sen hjälpa johanna m familj och flytta. Senare på kvällen ska jag och jonathan på fest, mer kan jag inte skriva.. Men vid 11 snåret på lördagkväll börjar jag jobba. Åh, min helg blir suuuuper! Jag längtar tills helgen kommer :)

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och försöka somna.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback