my car is fantastic

Gårdagen var hemsk.. Den va såå lång. Tiden gick så sakta. Jag blev så delad.
Men i det stora hela så är jag nöjd!

Jag hann även krocka med en hare, lite ofrivillig sladd och sådär. Haha, inte så kul men det hände en hel del igår.
Idag hoppas jag mer på lite mera leenden på mig själv och finare väder. Jag hatar regn..
Eller, det är bra mys väder.. Men nu har jag ingen att mysa med!?

Snart ska jag hoppa in i bilen och åka till solariumet och drömma mig bort ett par minuter. Det behövs just nu.
Vill vara själv och bara försöka tänka på mig själv. Inte för att det är så lätt. Men ett försök är iaf bra!



- jag saknar er! jag behöver er som mest nu..


Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback