Ta dagen som den kommer

Nu var det länge sen sist jag skrev!
Sista jag skrev va att jag skulle ta en öl och sen åka. Ja det va ju så! Senare på kvällen blev det partajj.
Det hela slutade med att vi fick åka och hjälpa några med vissa saker, sen var det bara rakt ner i sängen.

Nu under veckans gång har det inte hänt så mycket. Mest varit i skolan och umgåtts med jenny. Usch vad jag har saknat henne. Men nu ska det bli ändring på detta!
Hela veckan blir det skolan för mig. På fredag ska jag jobba, men innan på dagen ska jag följa med en kompis till någon student mottagning. Vet inte om jag är så sugen, men vad gör man inte för att ha kul?
På lördag blir det partajj igen, hahaha! Gud vad jag längtar.
Ska även säga hejdå till en vän då som flyttar på söndag, inte så långt. Men det kommer inte vara så lätt att träffas. Juste! Jag får inte glömma att min älskade släkting kommer till landet för att partajja med oss. Det var ett tag sen sist kan man säga, jag kanke va 15? hahahahahahahahaha

Nu sitter jag här bara och försöker koppla av från allt stress och skit. Jag är så less på detta! FAAN..
Snart kanske jag blir bil ägare på en alldeles egen bil. Inte behöva fråga någon eller så om man får åka. Den är faktiskt ganska fin!

Usch, nu orkar jag inte skriva mera idag. Nu vet ni att jag lever.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

RAAAAJRAAJRAAAAJRAAAJAJAARAAAAJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback