so fucking bad

Fan vad jag känner mig tjatig. Alltid samma lika på denna blogg just nu.
Men det händer inte så mycket annat än att jag bara går runt och tänker. Tänker på det som en gång har varit vårat. Men som fort blev ditt och mitt på olika håll.

Vill egentligen inte skriva saker om honom här. Tyvärr så är detta den enda stället jag kan få ut allt som jag vill. För med honom går det inte att säga allt. Han blir bara så arg och tar upp gamla saker.
Jag ångrar inget med honom, det var en av mina bästa tider! Hoppas det kommer igen.
Mina minnen med honom sitter i allt. Vart jag än rör mig så påminns jag av honom. Inget negativt, men lite jobbigt! Det finns så mycket. Allt är bara en enda stor röra för mig.
Vet knappt vad jag heter ibland, inte vart jag ska åka eller hur vägen är.

Känner knappt igen honom. Det är lite läskigt. Han är en helt annan person nu. Kanske du om har gjort honom så? Jag älskar honom ändå.
Jag känner mig dum om jag säger att jag hatar honom, men ibland hade jag hoppats på att jag kunde hata honom så han slutar att såra mig. Det är inte kul!



Sitter hemma just nu, alldeles solo. Ingen hemma! Skönt men ändå jobbigt. Allt kommer på en gång.
Speciellt efter nu när jag kom hem. Mötte honom och henne. Eller, åkte förbi.
Tänkte hoppa in i duschen eller kanske ska slå till med badkaret och sätta på bubblorna så får jag lite lyx? (:


Nu ska jag kila!
Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

va hur 'tjatig' du vill, det är din blogg! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback