vad du är söt min lilla ponny, min kära lilla häst.

Jag har vänt min inställning helt och hållet nu! Jag vill bara skrika ut och visa min ilska.

Igår va en kväll jag vill minnas, det va så jävla kul. Jag minns stund vis, allt va exakt som jag vill ha det.
Eller, nej kanske inte? Men iaf, vaknade upp och visste knappt hur och när jag kom i säng. Vet iaf att runt 1tiden slutade jag dricka och blev upphämtad.
Idag är jag påt igen! Det ska blir mys. För äntligen ska jag få dricka med mina flickor, jenny och johanna. Men det fattas en, Ewelina :/ men det kommer det också!

Nej usch, nu måste jag dricka upp ölen och göra mig klar. Min skjuts kommer snart!

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

<3

Postat av: ewelina

ja, jag fattades :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback