Hold my hand

Haha, lite fel blev det allt. Det va absolut inte denna kanin som jag la upp här igår som jag ska köpa. Hon tog fel på kanin. Men mig gör det inget, för han den andra är lika söt!

Kanske inte lika hårig & fluffig. Men jag är nöjd! Nu vill jag bara sätta mig i bilen och fara till honom. Namnet är det svårare med, jag och johan är lite despyter om det. Men tror jag får bestämma för han kommer vara så gott som min ;)

Åå, längtar tills imorgon. Jag ska jobba! Det känns helt underbart, jag vill bara somna in och vakna upp och dra till jobbet. Är helt underbart att komma hemifrån och göra något vettigt. Tjäna pengar!
Vet kanske inte om det här företaget är något för mig, det får jag se helt enkelt imorgon. Hoppashoppashoppas!
Pusspuss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: yojjo

vart ska du jobba? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback