Känns så fucking skönt!

Jag känner mig stolt, stolt med mig själv. Jag jobbar! Det är ingen idé att ni frågar för vilket företag. För egentligen har jag ingen aning, kommer inte riktigt ihåg vad det heter. Får mer uppgifter om det senare i veckan. Men jag jobbar som receptinist och sitter i en telefonväxel på Holmens i Hallstavik. Bara efter första dagen känner jag att det är rätt. Men som sagt, man vet aldrig.

Jag är tillochmed inräknad i en kurs för receptionister på Holmens, så jag känns välkommen. Men på Torsdag ska jag på nästa rekryterinsträff eller grupp kanske man kan kalla det. Ska dra med mig lite folk också, för tror man kan ha bra chanser till att få jobb just där vart jag ska. Men tänker inte säga ;)

Blev helt galen imorse, snön låg på hela vägen och det va inte plogat. Jag hade bråttom plus att jag hittade inte riktigt hundra. Så självklart ska det ligga söndagsåkare framför mig och åker inte fortare än 50 på en 70väg. GALEN!
Sitter och funderar vad vi ska äta till middag, känner att magen vill ha mat.
Puss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

HAHAHA HALLSTA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback