Make so feel good

Två dagars jobb och jag är helt utslagen. Kroppen känns så tung, känns som om jag kan sova flera dagar i streck. Men det får/kan man inte, då vänder jag dygnet helt och hållet & det är verkligen inge bar om dom skulle ringa och kalla in mig på jobb. Hoppas på det iaf!


Tur att jag inte skulle någonstans imorse, alla bussar va inställda. Vet inte om dom är det fortfarande, för bilen gick sönder igår. Så idag meckar min lillebror och J för fulla muggar. Dom kommer in då och då för att värma sig framför brasan. Mysigt! Undra vad man ska hitta på ikväll? Kanske bara vara hemma och ta det lungt så man är pigg och kry tills imorgon så kan man hitta på något roligt då. Menmen, får se helt enkelt!
Dom med kaninen vägrar svara, jag blir ju galen. Jag har ju allt nu förutom en jävla kanin. Känns så deprimerande att handla saker för flera hundra men sen får man inte tag på dom som har den kaninen jag ska köpa. USCH!
Söker jobb gör jag också, det går inte fort men ja, jag gör det iaf. Det är de här med att skriva personligt brev, det är de värsta. Jag är så dålig på det, förut var det CV men nu är det en lätt match hahahaha.
- Åå längar så otroligt mycket tills jag och J sitter på planet till Schweiz. Det ska bli så spännande. Den bästa födelsedagen någonsin!

Puss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kim

Tack stumpan! :) Men nu mår ja sjukt bra. Kul att du fått jobb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback