Det här visste ni inte..

Att jag vill ha - ett välbetalt jobb.  
Att jag lyssnar mest på - bra musik.
Att jag pratar - när jag är glad.
Att jag inte gillar - falska människor.
Att jag avskyr när folk snackar - med mig som om att jag inte skulle förstå.
Att kärlek är - det bästa och det sämsta någon kunnat kommit på.
Att jag gillar att – pussa på min hund.
Att jag är hemligt förälskad i –  saker som jag får drömma om.
Att sist jag grät var -av samma orsak som jag nästan alltid gråter av.
Att min mobiltelefon är – helt ok, men jag skulle inte tacka nej till någon annan.
Att när jag vaknar på morgonen – vill jag inte gå upp.
Att innan jag går och lägger mig - myser jag med mina pojkar.
Att idag har jag – åkt till jobbet och sitter vid datorn. 
Att jag just nu tänker på - att jag inte åkte ner till High Chaparall.
Att i kväll ska jag – stå i ett garage och kolla när killarna meckar.
Att i morgon kommer jag –jobba och göra samma lika som idag.
Att jag hoppas - att jag kunde spola tillbaka tiden.
Att jag verkligen vill - må bra och leva lyckligt.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback