Ett vatten som smakar ovanligt gott helt enkelt

God morgon folket! Solen skiner, jag är trött och tån börjar bli bättre. Idag på jobbet har vi fått en beställning, wiiihoo! Haha, första på jag vet inte hur länge. Men chefen är inte ens här, så aa får se hur det går?!
Åå, jag vill ha semester och kunna dra till stranden och bada & sola. Men nejnej, måste jobba hela sommaren & det känns inte så roligt. Får inte ens bra betalt, så det känns som man jobbar gratis.
Hahahah, jag är såå jävla posetiv känner jag. Men suget är helt borta just nu. Ska kolla om det finns nått att göra.

Puss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

hmm. men jag tycker inte att du är nå stor?! :/ du är fin :) men vi kan ju försöka hjälpas åt.. :) om du vill :P Och jag tkr också vi jobbar typ gratis... skulle ha blivit anställd 12 juni, men så sköt monica upp de till 28juni. Men så blev det uppskjutet till juli istället! Men så skulle freddan ha semester och blabla, så det sköts upp till augusti ngn gång! får se om det blir så :P kämpa på, sofie! kraaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback