in the white dress with the deep blue eyes and the magic smile, has anybody seen her?

Tjenixen! Jobbade i någon timme idag bara för jag hade pratat med min handledare på af & sagt hur det ligger till på min praktikplats. Ja, han suckade & tog reda på hur allt ska vara för min chef drar till Malta på söndag & då är det så att vi "praktikanter" inte får arbeta själva. Ja, så då ringde af till henne & förklarade läget.. Aa, hon blev väl inte så jätte glad för hon tyckte att vi hade gått bakom ryggen på henne, men det tycker inte jag för jag ville veta hur praktik är upplagt. Så nu har vi 2 lagt upp en deal, jag är nöjd iaf! Ja, idag va jag till Uppsala på biltema & shoppade loss eller Johan gjorde. Men jag fick med mig en as ball & as stor klocka med mig hem, jag är nu ägare av min första väggklocka. Imorgon är det lördag & det menas med American Car show, fan va jag längtat. Tror älskling ska vara med i burnout tävlingen dom anordnar där, så ikväll blir det garage häng. Inte det minsta roligt!!!! Men aa, man får skylla sig själv om man blir tillsammans men någon som älskar att bo i garaget.. Nej, nu ska jag ta en kiss runda med hunden. Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback