Jag är full, du är för ung.

Trött är jag, galet trött. Vädret gör det inte bättre. Kanske sover för lite på nätterna, men vafan jag är inte ens trött på kvällarna. Menmen. Det brast för mig igår, jag orkar inte hålla det inne längre. Jag mår skit! Allt bara vänder sig emot mig.. Men aa, det kanske blir bättre snart igen. Ska till uppsala på fredag & göra lite saker. Så efter fredag kanske det vänder, så håll tummarna! Idag ska jag och johan hjälpa min underbara vän sandra & köra lite saker. Då får jag träffa älsklings bebis Theo. Ååå, jag kommer pussa ihjäl honom.
Sitter på jobbet och dör. Det känns inge roligt längre, jag har ingen ork kvar att prestera här. Hoppas att det vänder. Hunden är som jobbigast nu, han har börjat jucka lite till och från, jag duger inte - det är bara pappa som gäller för honom. Hoppas att det blir bättre med det också. Det är inte så roligt att han inte lyssnar på mig, för det är jag som har honom nästintill hela tiden..
Ajaa, ska jobba lite nu.

Puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback