Jag suger..

På att blogga! Vet inte varför jag har den kvar för det är ett ynka par som läser bloggen. Kanske det är någon som tycker jag roar dom med det jag skriver. Jag gör ju samma lika varje dag, inget spännande i mitt liv just nu. Jag tycker själv att mitt liv sucks just nu. Jag vill göra en rotation på livet, men hur? Jag vill bli rik! Men det kommer jag nog bara få drömma om - med det är mitt mål här i livet!
I helgen har det inte hänt så mycket, mer än att ett gäng drog och käkade på kina och drack gott. Sen på kvällen hände det inte så mycket mer. Helgerna bara flyger fram, man hinner inte göra riktigt allt man vill. Men får väl ta igen det någon gång i livet.
På onsdag kanske jag ska ta med Sandras bebis på cirkus, hah mest för att jag vill gå men inte själv & sen kan det vara roligt för honom att gå också. Jaja, min hund bara växer och blir mer och mer tonåring för varje dag som går. Man får ju nästan magsår av att han röjjer hela tiden. Men får hoppas att det blir bättre när hormonerna inte spökar i hans lilla kropp. Ååå, jag vill åka till Gävle på valptäff. Vill se hans syskon, men får se när det blir av. Kan bli roligt och se hur hans syskon och mamma ser ut då jag inte har sett dom innan - bara på bild. Men det räknas inte!
Nej kanske ska ta och jobba lite!


- Saknar tiden när man va mindre!

Puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback