Man kunde vara fattig & sjuk i ett annat liv, inte ha några vänner, familj eller nån hund

Usch, min dag började inte bra.. Vaknade som vanligt av klockan typ 06.30 men på något sätt hade jag mobilen upp och ner så jag råkade trycka på stänga av alarmet istället för snooza. Så jag vaknade upp av att mamma ringde mig typ 20min innan jag ska vara på jobbet. Så hoppade upp, gick ut med hunden och släpade upp pojkvännen för han skulle köra in mig. Men som tur är det så lungt på jobbet så det gjorde inget. Men jag hatar att vakna upp i panik, dagen blir så förstörd!
Idag är det cirkus, jag längtar faktiskt. Får spendera kvällen med Johanna och Theo, det va inte igår jag passade honom, det ska bli så roligt. Visst att det kostar en hel del, men det är det värt! För det kanske va 10-12år sen jag av på cirkus. massa barn minnen kommer tillbaka (:
Just nu känns som att ögonen är helt ihop klibbade så jag knappt kan hålla upp dom, är såå trött. Men det blir ändring på det när jag hämtar Theo :p 

Ska jobba vidare! 
Puss 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback