Något som skummar lite mer.

Trött som få är jag idag. Dagen igår blev väldigt lång, jobbade hela dagen & sen va jag på cirkus med dom bästa. Helt otroligt att Theo klarade av hela föreställningen, jag är nöjd med honom. En 2åring som sitter helt stilla och tittar, han va helt förtjust i musiken och crossarna. Sen fick han följa med mig till garaget där pojkarna höll hus, han va inte så intresserad så han knappt kunde stå längre. Men han ville inte sova, men han däckade ganska fort när vi satte oss i bilen och va påväg hem till mamma.
Idag är det julinatta här i Norrtälje, då ska jag och johanna dela flyers på stan. Men vi hade helt glömt bort det då vi egentligen skulle komma senare hit idag, men vi va på plats som vanligt halv 9. Vi ska väl åka hem en stund på eftermiddagen och äta middag.



Det va allt för mig.
Hejhej!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback