To the streets

On work! Segt va det att gå upp idag, inte för att jag gick och la mig sent igår. Men det va så segt så jag vet inte vad imorse. Hajjade inte riktigt va klockan va, så gick upp senare än jag brukar. Gick bra!
Tån läker bra, alla skrattar åt mig hur jag kunde göra illa den. Menmen, klantig är jag så jag är inte så chockad över min olycka. Känns som om dagen kommer gå så gryyyymt sakta, för jag vet inte alls vad vi ska göra med tanke på att jag kan inte gå längre sträckor så då kan inte jag dela flyers & det finns inte så mycket mer än det att göra. För chefen ska ha bilen idag, så hoppas jag får gå tidigare.
Hoppas vädret håller i sig, så man kan dra & bada efteråt. Har ju inte riktigt badat i år. Ja, när jag skulle göra det i söndags så drog jag ju i tån, så det vart inget mer igår.
Menmen, ska försöka hitta på något att göra här på jobbet.

Puss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Jag är också klantig! Tån får krya på sig :)

det kan inte vara så kul att jobba själva... jag tkr det verkar som att monica inte riktigt tar de där på allvar :P Ibland måste man jobba . fast man hellre skulle vara med familjen på stranden! :/

Hoppas du mår bättre idag, att allt har vänt till den goda sidan! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback