Det kan ju inte stämma?!

Jodå, här sitter jag igen och skriver lite. Igår va det skolavslutning för alla småttingar, så jag och J va nere i parken och hälsade på alla. Polisen va inte så glada på alla som drack, så allas dricka hällde polisen ut även deras som va över 20år?! Helt sjukt?! Men idag är det studenten, åååå vad folket kommer vara fulla idag även jag ;) hahaah!
Min morgon började inte så riktigt bra, jag försov mig med 1timme & hur kul är det då? Men nu sitter jag på jobbet och ska strax sätta igång helt och hållet. Känner att min hjärna inte hänger med?! HAHAH..

Ta en cigg, sen arbeta!
Puss!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Tråkigt när polisen förstör :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback