Here we go again!

Nu är man på jobbet igen. Jag är riktigt taggad till att dra till jobbet på morgonen, det är rätt skönt det.
Helgen blev ganska lugn ändå, jag drack fredag och lördag men det blev väldigt lungt. Lördagen blev att grilla med J, lillebror och Jossan. Efter det drog vi ut med båten och fiskade. Ååå, jag bara mös i solen. Så underbart!
Idag kanske man ska bada, va skit taggad igår att hoppa i men hade inge ombyte med mig då. Men det fick bli att jag gick i till knäna med hunden, han va väl inte så glad i början men sen blev det några simtag för hans del. Men han måste lära sig att det är inte så farligt med vatten. Det är lika med barn.
Nej nu ska jag fortsätta on the work. Inte för att det finns så mycket att göra, men jag måste ju vara delaktik.

Lägger upp bilder på hunden,



- Han är så söt mitt hjärta!

Puss på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback