I´m focus

Yess, sitter på jobbet och skriver massa recept. Haha, man blir inte lite hungrig då. Men tur att min mat inte behöver värmas på, den kan man äta kall. Menmen. Snart dags för mat till mig!
Btw, grattis Jennifer som tog körkort idag! Jag är så glad för din skull. Jag vet exakt hur det kändes för mig när jag fick mitt jädrans körkort. Jag som verkligen kämpade hur länge som hellst, men tillslut fick jag det! Jag till och med lurade min mamma så hon stört bölade i telefonen när jag ringde och sa att jag hade klarat det så hennes jobbarkompisar kom till hennes rum och frågade om hon mådde bra. Haha, ja jag vet jag är lite taskig. Men vafan, lite roligt måste man få ha. Men nu är det ett tag sen jag tog körkort, men jag kan tänka "oj, har jag verkligen körkort?!" För mig känns det ibland fortfarande overkligt. Jaja, vilket skrivande det är på mig.
Undrar när jag slutar idag, men då är jag så sugen på att bara dra hem och mysa. För vädret är inte det bästa, men hunden mår som bäst typ nu. Han är en liten terrorist just nu. Men han är söt han ändå. Jag ångrar inte en minut på att jag köpte honom, det är min gris.

I mitt liv händer det inte så mycket just nu mera än att jag jobbar typ. Väntar bara på att J ska få jobb så har vi en lägenhet/hus som står så gott som och väntar på oss. Det bästa är att det ligger ute på landet, men inte långt från civilisationen & det är de bästa. Om vi nu tar det så ska nog Jennifer flytta med oss. Det blir ju guld! Jag vill att han ska få ett jobb nu, jag vill inte bo hemma. Så Ebbe kan få springa fritt på våran tomt, åå va han komer bli lycklig. Jag också för den delen! Det bästa är att det ligger på rätt sida Norrtälje, nära hem till mamma ;) hahah.
Man vill ju inte flytta för långt ifrån mamma.

Nej nu ska jag äta. Magen skriker, puss!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback