Måndag igen!

Ja, här sitter jag på jobbet och planerar veckan som kommer. Det är en kort vecka så det blir en massa jobb dom dagar som vi jobbar. I helgen är det som sagt midsommar, jag har inga planer vad jag ska hitta på men jag är sugen på att sitta hemma och bara ta det lungt. Grilla kanske med några kompisar och lyssna på bra musik. Men får se hur det slutar, för det brukar aldrig bli som man planerar..
J, kanske har fått jobb så han börjar nästa vecka då börjar allt lösa sig med pengar och snart kanske vi kan till och med flytta hemifrån ååå vad jag längtar. Ja jag vet att det är ett jädrans tjat om det, men åå vad jag inte vill bo hemma längre. Vill inreda mitt egna hem med saker som jag gillar. Det är min dröm just nu, snart blir det min vardag! YES!

nu ska jag jobba vidare.
Puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback