De va det de.

Jahapp, då sitter man på jobbet igen då. Alltid lika roligt, men nu börjar det bli lite enformigt då jag och johanna har suttit och skrivit massa recept på bloggen till jobbet. Men hoppas att på Måndag att det blir andra arbetsuppgifter. Men vi kanske ska dra iväg en stund idag på ett såkallat "studiebesök" hahah. Men får se hur det blir med den biten.
Älsklingen är och jobbar idag, kors i taket, det va väl lite tungrott för honom imorse. Men han kom upp iaf. Hunden va väl värst med, han ville inte ens följa med när älskligen gick ut för att kissa så trött va han. Haha, han är så söt. Tror han inte ens ville dra så tidigt, men han hade inge val för jag kunde inte ha honom på jobbet idag ändå.

Så älskling ska jobba hela helgen och alla dagar tills på torsdag. Ja, det blir lite pengar det också. För det jag får, ja det är inte mycket just nu pga av att jag praktiserar som sagt just nu. Jag väntar bara på att min chef kan anställa mig så blir jag glad! Men jag har massa funderingar på om hon inte kan. Vad fasiken gör jag då? Då står jag ute på gatan igen och letar jobb. Eller? Tror jag har en backup plan. Får se helt enkelt, men jag blir så frågvis men ingen kan ju svara på frågorna som jag ställer för det kan bara tiden visa.

Idag kanske jag drar till Vällingby fram och tillbaka med Jennifer. Men får se om hennes körkort har kommit till posten först. Men hoppas det, för det kan vara roligt för henne att ha körkortet istället för lappen som man blir galen på att man glömmer överallt hahaha.
Nu va det slut skrivet på mig, ta en cigg och sen börja arbetet!



- Det är han jag älskar. Han är min dröm!

Puss på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback