Your dream

Ja, nu sitter jag på mitt arbete och slappar lite. Har fixat lite här på förmiddagen, men nu kanske man ska ta och ta rast. Det kan behövas, så man kan få lite mat i magen.
Jag är så nöjd över detta jobba, jag får jobba med så härliga människor. Typ en av mina bästa vänner, johanna. Ååå, det trodde jag aldrig att jag skulle få ett jobb som min kompis. Det känns ganska skönt att komma till jobbet då.
Speciellt också när chefen är som oss, helt galen. Jag diggar henne!
Har egentligen inget att skriva om, jag har en sån blogg torka. Men som johanna säger, jag MÅSTE blogga mera. Men vafan, vad ska jag blogga om? mitt liv, ja men det vet ju hon om med tanke på att hon sitter näst intill mig, HAAH!


Studenten på fredag, helt sjukt att det har gått 1år sen jag tog studenten. Åå, jag saknar att stå på flaket och sjunga!!! Men nu får man kanske gå ner på stan och kolla på när alla åker runt och är fulla.
Jag kanske kan hoppa på ett flak, har en del kompisar som går ut i år. Men juste, jag jobbar ju då ;)

Nej, nu ta en röka!
Puss på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback